vrijdag 1 februari 2008

Poëzie

01-02-08 vrijdag.

Ik (Moira) heb 2 poëzie stukjes gemaakt de 1e gaat over Vrede & Vriendschap en de 2e gaat over Als je..... de 1e gaat zo...

Vrede & Vriendschap

Vrede & Vriendschap
En Hoop
Dat Jij
Die Droom
Met Mij Wilt
Delen.

De 2e gaat zo.....

Als je......


Als je van iemand erg veel houd,
Dan geef je er alles voor zelfs goud.


Als je iemand erg haat,
Dan moet je er met diegene over praten als het niet gaat.


Als je een zwart gat in je hart hebt,
Dan moet je die vullen met rood uit een ander hart.


Als je een beste vriendin hebt,
Dan moet je heb heel goed bewaren,
Zit dan niet voor je uit te staren,
Want voor je het weet is ze ergens hoog boven de wolken.

ik heb deze poëzie stukjes helemaal zelf gemaakt en zelf verzonnen, ik hoop dat jullie ze mooi vinden.

Als hier over iets wil zeggen moet je dat gewoon doen dat zou ik wel leuk vinden en als je tips heb dan zie/lees/hoor ik ze graag (tops zijn ook leuk)

Met Heel Veel Vriendelijke Groeten En Kusjes

Moira

Geen opmerkingen: